مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-15اقتصادي

تولید، دیگر صرفه اقتصادی ندارد 


رییس خانه صنعت و معدن شهرستان گلپایگان گفت: در دو ماه گذشته به دنبال نوسانات ارزی قیمت مواد اولیه که در اختیار دولت است مانند مس، فولاد، آلومینیوم و پتروشیمی دو برابر شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس خانه صنعت و معدن شهرستان گلپایگان گفت: در دو ماه گذشته به دنبال نوسانات ارزی قیمت مواد اولیه که در اختیار دولت است مانند مس، فولاد، آلومینیوم و پتروشیمی دو برابر شده است.

مهدی روشنی، امروز(چهارشنبه، 26 بهمن) در آیین تجلیل از کارفرمایان برتر شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: صنعتگران شهرستان گلپایگان در حوزه ثبت شرکت ها و برندها، بیزینس های مدرن و تبلیغات و حوزه های حقوقی گاهی دچار مشکلاتی می شدند که بستر ثبت و مشاوره های حقوقی را در خانه صنعت و معدن شهرستان گلپایگان فراهم کردیم.

وی ادامه داد: با تلاش های فرماندار و نماینده شهرستان 30 هکتار زمین برای فاز 3 شهرک صنعتی اخذ شد که حدود 12 هکتار آن صَرف خیابان کشی و زیرساخت ها می شود، اما تقاضا داریم حوزه واگذاری مابقی آن با نظارت شهرستان باشد و به افرادی که اهلیت دارند واگذار شود.

همچنین مزایده آن در سطح شهرستان برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس خانه صنعت و معدن شهرستان گلپایگان گفت: برای خلع ید، 3 قواره زمین توسط شرکت شهرک های استان وارد مزایده و در زمینه اهلیت سنجی آن اقدام خوبی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید، دیگر صرفه اقتصادی ندارد 

تولید، دیگر صرفه اقتصادی ندارد